Často kladené otázky

Sesbírali jsme nejčastější otázky a samozřejmě odpovědi na ně. Pokud máš jakékoli další dotazy nebo připomínky týkající se našich produktů, služeb nebo fungování stránky, pošli nám je! Děkujeme, že nám pomáháš!

 

VŠEOBECNÉ INFORMACE


Co je repasovaný počítač?

Naše repasované počítače jsou business-class modely známých výrobců (HP, DELL, Lenovo, Fujitsu), které pocházejí z ověřených zdrojů, od bank nebo velkých korporací. Tato zařízení jsou důkladně očištěna, obnovena, v případě potřeby i opravena a jednotlivě otestována v rámci vyzrálého procesu obnovení. Před prodejem zařízení znovu překontrolujeme a bezpečně zabalená je předáme kurýrovi. Na počítače nabízíme dvouletou záruku! Více zde...
 


 

Jde o použité notebooky a počítače?

Naše produkty jsou otestované, očištěné a profesionálně repasované kvalitní notebooky a počítače s dvouletou zárukou. Výrobky třídy Platinum jsou zánovní přebalené modely.

 


 

Co to znamená business class notebook nebo počítač?

I renomovaní výrobci jako například Dell, HP nebo Lenovo zařazují své produkty v podstatě do dvou kategorií. Do první kategorie patří počítače určené pro běžné použití, jde o tzv. spotřebitelské notebooky/počítače a druhou kategorii tvoří business class počítače a notebooky. Tyto výrobky jsou navržené na dlouhodobou nepřetržitou práci (8-24 hodin), proto mají vyspělý chladicí systém a odolný kryt, díky čemuž fungují spolehlivě.

Business class notebooky a počítače jsou obvykle vyrobené z kvalitních a odolných materiálů, často mají hliníkový, hořčíkový nebo jiný kovový kryt.
Business class počítače disponují mnoha dalšími extra funkcemi. Patří sem např. čtečka otisků prstů, ergonomická podsvícená klávesnice, dokovací stanice, čtečka karet SmartCard, HDMI, otočný displej nebo hodně USB portů navíc. Tyto funkce navíc zřídkakdy najdeme u běžných notebooků.
 


 

Co je operační systém?

Operační systém je software (program), který je nezbytný pro fungování počítače. Mezi jeho úkoly patří mimo jiné správa hardwaru, spouštění programů a udržování komunikace mezi uživatelem a počítačem. K repasovaným počítačům nabízíme legální operační systém Windows za výhodnou cenu.

 


 

Je nainstalovaný operační systém v notebooku/počítači?

Ano! Pokud jsi objednal k vybranému počítači nebo notebooku operační systém, naši spolupracovníci ti ho nainstalují. Po převzetí stačí jen zapnout počítač a používat jej. Další informace najdeš zde.

 


 

Posíláte k myškám a klávesnicím i baterky, když objednávám bezdrátový typ?

Ano, baterie jsou součástí balení.

 



Co obsahuje softwarový balík?

Pokud k vybranému počítači přidáš i softwarový balík, naši technici ti nainstalují pečlivě sestavený softwarový balík, který je téměř nezbytný pro každodenní použití. Tento balíček obsahuje následující programy: prohlížeč obrázků, přehrávač médií, vypalovačku CD / DVD, hudební přehrávač, program na kompresi souborů, správce souborů, Skype, Open Office a nejnovější webové prohlížeče. Tyto softwary jsou k dispozici zdarma, servisní poplatek se platí za náklady na instalaci.

 



Pokud si objednám SSD navíc, bude operační systém instalován na SSD? Zůstane v takovém případě i HDD v počítači?

Ano, pokud jsi vybral v konfigurátoru i SSD, tak v případě počítače zůstane na místě i HDD a operační systém se nainstaluje na SSD. U některých skříněk jako (Tiny, Micro, USDT) se může stát, že se do nich vejde jen jeden driver. Pokud tedy jde o menší počítač, obrať se raději na náš zákaznický servis.

 

DOPRAVA A ZPŮSOB PLATBY

 

Kolik stojí doprava?

Doprava zdarma po celém území České republiky

 


 

Jak rychle dostanu svoji objednávku?

Objednaný produkt předáme kurýrovi nejpozději do 1-2 pracovních dnů. Důležitá informace: naše herní počítače znovu testujeme před zasláním, proto je dodací lhůta obvykle 2-3 dny.


Dodání do 24 hodin můžeme zajistit v případě, že:

- objednaný produkt máme na skladě,
- potvrzení objednávky proběhne v den objednávky do 15:00 h,
- potvrzená objednávka a den doručení spadají na pracovní den.
                
Lhůta pro doručení objednávky je 2 až 6 pracovních dnů.

 


 

Jak mohu zaplatit za zásilku? Jaké jsou způsoby platby?

Dobírka: Při převzetí zásilky zaplatíš kurýrovi v hotovosti. Tento způsob platby není zpoplatněn.
 
Platba převodem: Po zadání objednávky ti zašleme e-mail, který obsahuje potřebné bankovní údaje na uskutečnění platby. Jako identifikátor zadej číslo objednávky v poznámce. Po zaplacení zasíláme objednaný produkt kurýrem, o čem tě informujeme prostřednictvím e-mailu.

 


 

Obsahuje můj balík napájecí kabel, datový kabel i nabíječku?

Ano! K počítačům přikládáme napájecí kabel, k notebookům nabíječku a napájecí kabel a k monitorům napájecí i datový kabel.

 

DALŠÍ INFORMACE:

 

Co je cenová garance?

Pokud se do 8 dnů ode dne nákupu objeví tebou koupený produkt v našem e-shopu za příznivější cenu (v porovnání s cenou tvé koupě), můžeš si nakoupit v našem internetovém obchodě v hodnotě cenového rozdílu mezi původní a novou cenou! Další informace.
 



Nelíbí se mi produkt, rozmyslel(a) jsem si to. Co mám dělat?

Na každý produkt nabízíme zkušební dobu 30 dnů, během níž je možné vrátit produkt bez udání důvodu a my ti vrátíme kupní cenu. Před zasláním produktu zpět si pozorně přečti tyto informace.
 



Poslal(a) jsem objednávku, mohu ji ještě změnit?

Ano, je možné ji změnit, obrať se na náš zákaznický servis a vyřídíme to.
 
Tel.: +421 905 399 198
 
E-mail: webshop@furbify.cz
 



Co se stane, pokud je produkt, který jsem dostal(a) poškozený?

Je důležité, aby byl balík zkontrolován a otevřen v přítomnosti kurýra. V případě poškození je nutné sepsat zápis. Pokud je balík poškozen, okamžitě dej vědět našemu zákaznickému servisu, zadej produktový kód a pošli fotku o poškození, abychom mohli jednat co nejrychleji.  
 
Tel.: +421 905 399 198 
E-mail: webshop@furbify.cz

 



Zakoupený produkt se porouchal, jak mohu požádat o opravu?

Pokud se produkt pokazil, prosím, obrať se na našeho spolupracovníka.
 
Tel.: +421 905 399 198
E-mail: webshop@furbify.cz

 



Jak mohu uplatnit kupónový kód?

Kupónový kód je možné zadat buď během platebního procesu nebo vstupem do košíku kliknutím na link „Zadat kupónový kód“. Po zadání se kód automaticky aktivuje, pokud je platný. 
 



Dostal(a) jsem balík bez faktury. Co mám dělat?

Pokud v balíku nenajdeš vytištěnou fakturu, ozvi se našemu zákaznickému servisu a vyřídíme to co nejrychleji.

 


 

Jde o reálné fotky produktů?

Foto produktů na našem webshopu jsou naše vlastní, vidíte na nich naše produkty. Ve většině případů se fotí produkty Silver kategorie, takže kvalita, kterou vidíte na fotce se může trochu lišit ve srovnání s realitou (některé produkty mohou vypadat lépe, některé zase hůře), odrážejí však průměrný stav krytu.